"NYKYPÄIVÄÄ EI OLISI ILMAN MENNEISYYTTÄ, JA IHMINEN ILMAN MUISTOJA ON RUTIKÖYHÄ"

27. maaliskuuta 2009

Vauvanvaatteita


Vielä Tutan 50v kunniaksi Tutan asusteita, kaikki kirppareilta
(+ muutama huutonetistä) aikoinaan ostettu.

Sellainen kuosi minkä olisin halunnut on vielä esim. mökkikuosi, jossa kuvattuna taloja lumimaisemassa.


Tämä on suloinen, on vaan niin sukupuoliväritteinen, että ei käytetty pojalla ollenkaan.



Akryylia, taisi olla ihan pari kertaa jalassa, en oikein tykännyt materiaalista.





Tämä keltainen sydän kietaisupaita ja samanlaiset potkuhousut ovat olleet äitiyspakkauksessa 70-luvun loppupuolella.


Kala/valaskuosi, yksi lemppareista. Muistan kun nuo potkarit oli neuvolassa päällä ja terkka ihasteli ja muisteli omalla lapsellaan olleen samanlaiset.








Nämä ovat varmaan ihan 70-luvun loppua tai -80-luvulta, yllättävän kivat päällä olivat kuitenkin.




7 kommenttia:

Katja kirjoitti...

Ylin haalari ja alin myssy ovat huippuja! Minä en ole raaskinut huutiksesta huudella, ne mitä kirpparilta on löytynyt on olleet kyllä käytössä.

n i n n u kirjoitti...

Minä huutelin 4-5 vuotta sitten aika paljonkin kun halusin tulevalle vauvalle retrogarderoopin...

S kirjoitti...

Minäkin olen huutiksesta huudellut, koska harvoin löytyy kirppareilta hyviä retroja eikä mulla ole aikaa tarpeeksi koluta etsimässä.

Hanna kirjoitti...

Uusi lukija tässä moi!
Ihania vaatteita, toi eka kuosi on niin upea, mun kokoelmaan kuuluu vasta yhdet pikku vaippahousut tuota sarjaa. :)

Kippuralla kirjoitti...

meillä on samanlainen pipo, mutta se on pinkki-ruskea :) onko tuo jokin kovinkin haluttu?

n i n n u kirjoitti...

Kyllä vain siitä joku voisi maksaa useamman euron.

kassu kirjoitti...

piti tulla ihan etsimään et onko tuota valaskuosia todellakin sinisenäkin, harvoin oon nimittäin nähny. tänään löyty tosi hyvä kuntonen pipo valaskuosia sinisenä, punanen mulla jo onkin :)